perjantai 6. joulukuuta 2013

Idea

MIkä blogi tämä on?
 
kuva ei ole minun tekemäni!
I Cry, on 14 vuotiaan tytön kirjoittama bogi elämisestä ja sen haasteista. Kasvukivuista, suhdesopista ja itsensä etsimisestä, mutta minulla oli myös jokin ihan aito idea.
Olen kyllästynyt kuuntelemaan kuinka kaverini itkevät, tai vaikka hyvät tuttuni, että "OMG! mä en siis päässy sen ja sen tyypin keikalle mä vihaan niitä!" tai vaikkapa " OMG toi äämmä vois kuolla."
Minulla itselläni on jonkinverran kokemusta niin sanotusta "paskasta elämästä". Minusta tulette kuulemaan bielä enemänkin, kuhan tämä idea osuus on hoidettu pois alta.
Niin, takaisin aiheeseen.m päätin avautua teille siitä mitä olen kuullut ja nähnyt tämän joidenkin ih misten mittapuulla lyhyen elämäni aikana. Ja ennenkuin sanotte, että en tiedä mitään paskasta elämästä, pyydän, että mietitte juurikin tätä ikääni. Ehkä 30 vuotiaalle nämä ovat arkipäivän ongelmia, minulle ne kuitenkin ovat oikeaa elämää, elämää.
En kirjoita tätä blogia saadakseni huomiota, en tosiaan. Kirjoitan siksi, jotta saisin ihmiset heräämään siihen karuun todellisuuteen, että elämässä on isompiakin ongelmia kuin rikkinmäinen puhelin...
 
Ja voi olla, että minun ongelmani vaikuttavat sinusta aivan mitätttömiltä, mutta... Jokainen on erilainen ja jokainen kokee asiat erilailla. Toivottavasti opit jotain tai että tämä herättää edes jptain ajatuksia sinussa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti